"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Onet Audio rusza z nowym podcastem "Marka Osobista", prowadzonym przez Olgę Leonowicz i Natalię Jaszczyk. Seria składa się z ośmiu odcinków i skierowana jest do osób, które chcą świadomie budować spójną i inspirującą markę osobistą.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio
Materiały prasowe

– "Marka osobista" to podcast, w którym łączymy wiedzę, doświadczenie oraz sprawdzone narzędzia, by pokazać, jak świadomie budować swoją pozycję w biznesie i w przestrzeni publicznej – mówi Olga Leonowicz, współprowadząca podcast.

– "Marka osobista" to ślad, który zostawiamy w pamięci otoczenia. Obraz naszej tożsamości, emocji, wartości i wizerunku. Obraz, na bazie którego budujemy naszą rozpoznawalność, widoczność i unikatowość – dodaje Natalia Jaszczyk, współprowadząca podcast. 

W premierowym odcinku prowadzące porozmawiają z Martyną Wojciechowską, podróżniczką, dziennikarką, działaczką społeczną, twórczynią Fundacji Unaweza i autorką projektu społecznego "Młode głowy". Wspólnie poszukają odpowiedzi na pytanie, dlaczego bycie "good enough" może stać się największą siłą zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Słuchacze w kolejnych odcinkach usłyszą również: Sylwię Gregorczyk-Abram, Marka Brzezinskiego, Joannę Bensz, Zofię Kierner, Olgę Legosz, Przemka Gdańskiego oraz Konrada Maja.

Podcastu "Marka osobista" można słuchać co środę w Onet Audio oraz w popularnych serwisach podcastowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK