Marka piwa zachęca do picia wody

Kampania Guinness Clear w przewrotnym spocie zachęca do picia napoju złożonego w "100 proc. z H2O".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Marka piwa zachęca do picia wody

Kampania Guinness Clear kierowana jest do kibiców popularnego w Wielkiej Brytanii rugby. Producent piwa chce przekonać fanów do odpowiedzialnego spożywania alkoholu, w czym pomaga picie wody. W humorystycznym spocie marka przekonuje o dobrodziejstwie spożywania napoju "w 100 proc. z H2O". "Czasem mniej znaczy więcej", głosi hasło spotu.

Reklama była emitowana w bloku reklamowym jednego z najważniejszych turniejów rugby w sezonie - Pucharu Sześciu Narodów. Ponadto kampania obejmowała branded content na stadionach, sampling w czasie rozgrywek i aktywności w social mediach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja AMV BBDO, spot wyreżyserował Tom Kuntz (stworzył też m.in. reklamy Old Spice). Produkcją zajęło się studio MJZ, postprodukcją The Mill.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"