Marka x-kom z nową serią reklam. Twarzą gwiazda serialu "1670"

Marka x-kom uruchomiła nową platformę kreatywną pod hasłem "Technologia po prostu", której celem jest upraszczanie komunikacji wokół technologii i pokazywanie jej znaczenia w codziennym życiu. W spotach występuje aktor Michał Sikorski ("1670" Netfliksa).

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Marka x-kom z nową serią reklam. Twarzą gwiazda serialu "1670"
Michał Sikorski w reklamie x-kom

Akcja spotów reklamowych zawsze dzieje się w salonie x-kom, gdzie sprzedawca znajduje proste rozwiązanie, niezależnie od tego z jakim tematem do rozwiązania przyjdzie konsument. W reklamach występuje Michał Sikorski, aktor znany m.in. z serialu "1670". Już wcześniej występował w reklamach tej marki.

x-kom z nową platformą komunikacyjną

– Potrzebowaliśmy platformy komunikacyjnej, która nie tylko będzie spójna z wartościami naszej marki, ale przede wszystkim pomoże klientom odnaleźć się w świecie technologii bez zbędnego dystansu i niezrozumiałych pojęć – mówi Katarzyna Bermes – senior marketing campaign manager w x-komie.

 – Od dawna czuliśmy potrzebę stworzenia uniwersalnego języka komunikacji, który będzie bliski naszym odbiorcom. Technologia powinna ułatwiać życie, a nie je komplikować — i właśnie to chcemy pokazać w nowej platformie. "Technologia po prostu" to nie tylko hasło, ale kierunek, który nadaje ton całej naszej komunikacji. To też kolejny krok do realizacji naszych strategicznych celów – dodaje Tomasz Domański, brand & communications director w x-komie.

Kampania obejmuje pełne spektrum nośników digitalowych – od mediów społecznościowych, przez YouTube, display. 

 Za koncepcję kreatywną i nadzór strategiczny po stronie agencji odpowiada Punchline Agency. Zespół projektowy po stronie klienta: Katarzyna Bermes, Gracjana Bałos, Michał Kołodziej, Kacper Kapsa. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Ilmatic. Reżyserem spotów jest Franciszek Horubała. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?