market-Detal z nowymi planami

Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktury Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dotychczas firmy współpracowały w ramach jednej sieci handlowej pod szyldem POLOmarket. Począwszy od 1 stycznia 2015r. każda z firm prowadzić będzie swoją działalność niezależnie, w oparciu o wypracowaną we własnym zakresie strategię rozwoju. Stąd też na początku stycznia 2015r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów, której właścicielem będzie market-Detal. Natomiast POLOmarket będzie kontynuował swoją działalność pod dotychczasową marką „POLOmarket –mój ulubiony”.

Nowa sieć handlowa należąca do market-Detal będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Oferta sklepów skupi się na bogatym asortymencie artykułów spożywczych. Klienci znajdą tam zarówno produkty znanych firm, jak i marki regionalne. W każdym sklepie rozbudowane zostaną tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie, cukiernicze i wyspy owocowo-warzywne. Dostawy towarów do sklepów market-Detal odbywać się będę w oparciu o własny dział zakupów i centrum logistyczne. Początkowo na klientów będzie czekało niemal 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki.

POLOmarket Sp z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sieci sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizować własną strategię opartą na budowie nowoczesnych i bliskich klientom supermarketów. Spółka od 1997 r. sukcesywnie rozwija się wsłuchując się w potrzeby rynku. Dziś POLOmarket jest największą siecią z polskim kapitałem, która skutecznie dociera codziennie do ponad pół miliona klientów, a towar jest redystrybuowany do sklepów za pośrednictwem dwóch centrów logistycznych w Giebni i Kłobucku. Sieć wyróżnia najwyższej jakości oferta produktów znanych w Polsce marek, produktów marki własnej oraz oferta wyrobów lokalnych. Tradycyjna lada miesno-wędliniarska, pieczywo wypiekane na miejscu oraz dostępne w każdym sezonie świeże warzywa i owoce, przysparzają sieci lojalnych klientów. Każdego miesiąca do sieci POLOmarket dołączać będą nowoczesne, przestronne i przyjazne placówki, które zgodnie z misją sieci stają się dla wielu Polaków ich ulubionym sklepem, POLOmarket – mój ulubiony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii