Marketing efektywnościowy nowej generacji podczas konferencji Performance Marketing Insights w Berlinie

Ponad tysiąc specjalistów z branży marketingu efektywnościowego weźmie udział konferencji Performance Marketing Insights: Europe, która odbędzie się w dniach 24-25 czerwca, po raz pierwszy w Berlinie. Podobnie jak w poprzednich latach, wydarzenie wspierane będzie przez liderów branży, w tym m.in. firmy  Zanox, Tradedoubler, Flipit czy RetailMeNot.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tegoroczne wydarzenie Performance Marketing Insights będzie już szóstą tego rodzaju ogólnoeuropejską konferencją - pierwszą po zeszłorocznej zmianie nazwy z a4uexpo.  Podobnie jak podczas spotkania w Amsterdamie w ubiegłym roku, również w Berlinie przewidziana jest obecność gości z  ponad 30 krajów, w tym z Polski. Organizatorzy spodziewają się, że czerwcowe spotkanie przyciągnie aż o 25 proc. więcej gości z naszego kraju, niż poprzednie edycje.

Aby zachęcić do uczestnictwa w wydarzeniu twórców startupów chcących powtórzyć sukces takich projektów jak Soundcloud czy Zalando, organizatorzy spotkania przewidzieli dla nich limitowaną ilość wejściówek w promocyjnej cenie. Dzięki temu startupowcy, którzy chcą wykorzystać marketing efektywnościowy w promocji swojego biznesu, będą mogli nabyć bilety nawet z 50 proc. rabatem.

W dwudniowej konferencji udział wezmą wybitni specjaliści z dziedziny marketingu efektywnościowego, którzy omawiać będą zarówno najgorętsze tematy z branży, jak i innowacyjne rozwiązania marketingowe przyszłości. W trakcie szeregu inspirujących prezentacji, sesji i paneli dyskusyjnych, poruszone zostanie całe spektrum zagadnień: od atrybucji, poprzez marketing wielokanałowy, personalizację aż po reklamę typu display.

Swoją obecność na konferencji potwierdzili już następujący prelegenci: Łukasz Żelezny,  Head of Organic Aquisition w uSwitch, Alexander Gosswein, Dyrektor Zarządzający DACH w Criteo, Chrisitan Kleinsorge, Dyrektor generalny w Ingenious Technologies i Xoogler oraz Kaspar Szymański. Pełen program konferencji udostępniony zostanie pod koniec kwietnia.

Organizacja wydarzenia w europejskiej stolicy startupów – Berlinie, oznacza, że szczególna uwaga poświęcona zostanie marketingowi efektywnościowemu nowej generacji. Kluczowymi obszarami umożliwiającymi startupom przetrwanie i dalszy rozwój jest skuteczność w pozyskiwaniu klientów                 i osiągnięcie stabilności finansowej. Marketing efektywnościowy może uzupełnić działania marketingowe startupów i pomóc im realizować ich cele.

Oprócz możliwości zakupu biletów w promocyjnej cenie, startupy oraz małe i średnie firmy mogą zadbać także o swoją widoczność podczas eventu, korzystając z dostępnej powierzchni wystawienniczej dzięki dotowanemu pakietowi dla startupów.

Koncentrując się na przyszłości branży, organizatorzy oferują także program stypendialny, dzięki któremu pracownicy będący na początku swojej kariery w marketingu efektywnościowym, mogą wnioskować  o darmowy wstęp na konferencję.

Konferencja w Berlinie będzie również okazją, aby kolejne pokolenie marketerów dołączyło do najważniejszej sieci branżowej i nawiązało relacje z agencjami, reklamodawcami i wydawcami w trakcie licznych wydarzeń dających możliwość networkingu.

Organizatorzy wydarzenia przewidzieli dostępne do 30 kwietnia b.r. Earlybird tickets – bilety w promocyjnych cenach, niższych o nawet 300 EUR. Można je zarezerwować online pod adresem:

Więcej informacji o Performance Marketing Insights: Europe: Andy Tozer, +44 (0) 117 203 3012, marketing@performancein.com

O Performance Marketing Insights: Europe

W ciągu dwóch dni, 24 i 25 czerwca 2014, konferencja Performance Marketing Insights w Berlinie zgromadzi ok. 1000 pochodzących z całego świata specjalistów z branży marketingu efektywnościowego i innych obszarów marketingu, którzy w samym sercu europejskiej stolicy startupów - Berlinie - stworzą unikalną platformę do nawiązania kontaktów i rozwoju biznesu .

Udział w konferencji międzynarodowych prelegentów, pionierów innowacyjnych rozwiązań marketingowych, startupów, ekspertów z branży cyfrowej, zapewni szczegółowy wgląd w strategię marketingu efektywnościowego w szerszym kontekście  marketingu mix.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online