Marki najbardziej przyjazne gejom

Należąca do koncernu medialnego NBC Universal amerykańska telewizjaBravo została wybrana najbardziej "przyjazną gejom" firmą wewspólnym badaniu agencji Prime Access i firmy PlanetOut.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z pierwszej piątki czołowe cztery firmy pochodziły z sektoramedialnego i technologicznego. Za Bravo znalazły się Apple,Showtime, HBO i Absolut - informuje serwis Marketing Charts.

Na telewizję Bravo jako przyjazną gejom wskazało 52 procentbadanych gejów. Apple otrzymało 39 procent, Showtime 35 procent,HBO 34 procent, a Absolut 33 procent głosów. Na kolejnych miejscachznalazły się firmy: Levi's (33 procent), American Express (24procent), Starbucks (23 procent), American Airlines (23 procent),Target (23 procent), Saturn (21 procent), Subaru (20 procent) orazBacardi (20 procent).

Z kolei w przypadku firm uznanych za najmniej przyjazne gejom,żadna nie pochodziła z branży medialnej lub technologicznej. Naczołowych miejscach znalazły się tutaj BP, Gilette, Cadillac orazKraft.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii