Marki powinny postawić na Kylie Minogue

Kylie Minogue została obwołana najbardziej wpływową gwiazdą w Wielkiej Brytanii, z którą marki powinny próbować nawiązać współpracę i wykorzystać w swoich działaniach marketingowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Słynna piosenkarka znalazła się na czele opracowanego przez firmę Millward Brown rankingu, na potrzeby którego o preferencje pytano Brytyjczyków w wieku od 18 do 65 lat.

Na kolejnych miejscach znaleźli się kolejno Cheryl Cole (jurorka brytyjskiej wersji programu X-Factor), piłkarz David Beckham, duet komediowy Ant & Dec, aktorka Joanna Lumley, ikona radiowo-telewizyjna Terry Wogan, kucharz Jamie Oliver oraz aktorzy George Clooney, Sean Connery i Helen Mirren.

Z kolei na drugim biegunie znaleźli się celebryci często goszczący w kolumnach plotkarskich, np. Amy Winehouse, Katy Price i Paris Hilton.

Kolejność rankingu została ustalona na podstawie tego jak dobrze dana gwiazda jest znana przez konsumentów, jak bardzo jest lubiana oraz jak dużo się o niej mówi w internecie i poza nim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"