Do korporacji Mars Inc. należy szereg marek słodyczy, gum do żucia, dań gotowych czy napojów. To w portfolio tego amerykańskiego giganta są takie brandy jak Mars, M&M's, Wrigley, Uncle Ben's, Snickers, Twix, Bounty czy Skittles.
Nieco mniej znane dla konsumenta jest to, że firma jest także producentem popularnych karm dla psów i kotów - Pedigree i Whiskas oraz kilku innych marek produktów dla zwierząt. Mars prowadzi także biznesy wspierających zwierzaki, m.in. kliniki weterynaryjne Banfield i Blue Pearl. Koncern produkuje także asortyment z segmentu i dbałości o zdrowie.
Rebranding w duchu różnorodności
Aby podkreślić swoją różnorodność w portfolio, Mars Inc. wprowadził nowe logo, hasło ("Tomorrow Starts Today") oraz logotyp. Firma chce także przez tę zmianę podkreślić nowe podejście do biznesu, uwzględniające zmiany klimatu i warunki pracy na całym świecie. Przyjrzy się również kwestii łańcucha dostaw.

- Nasze korporacyjne cele są inspiracją do przekraczania granic i podjęcia wyzwania robienia interesów w sposób, który wytworzy trwałe korzyści dla nas i dla społeczeństwa - ocenił Grant Reid, chief executive officer Mars Inc.
Odpowiedzialny za proces rebrandingu Chris Moody z firmy konsultingowej Wolff Olins, komentuje: "nowa identyfikacja Marsa sygnalizuje nam masterbranding firmy. W czasach, kiedy opinia publiczna jest bardzo sceptyczna wobec wielkich, ponad narodowych korporacji, rozsądna jest transparentność i branie odpowiedzialności za swoje działanie".
Nową identyfikację otrzymały także Mars Food, Mars Petcare i Mars Wrigley Confectionary. Nowa identyfikacja nazwana została "dumną i optymistyczną", a także "śmiałą i postępową".

Na górze: poprzedni logotyp Marsa, na dole nowy.











