Marta Bełza będzie rozwijała obsługę klientów z zakresu kompleksowego zarządzania kryzysowego, wspierania marek osobistych czy budowania relacji z kluczowymi interesariuszami.
Stworzenie nowej funkcji ma wzmocnić pion działu korporacyjnego w Garden of Words oraz w spółce Fresh Think, specjalizującej się w tym obszarze w ramach grupy. Marta Bełza dotychczas pełniła stanowisko head of reputation management. Wcześniej była m.in. rzeczniczką prasową i dyrektorką marketingu i komunikacji w spółce medycznej Scanmed, group account managerem i managerem w agencjach, a także dziennikarką w „Gazecie Wyborczej”.
– W ramach struktury agencji z powodzeniem funkcjonuje dobrze przygotowany zespół oraz znakomity dział odpowiadający za strategie CSR, ESG oraz employer brandingowe. Coraz bardziej restrykcyjne wymogi legislacyjne oraz rosnące wymagania ze strony konsumentów sprawiają, że firmy muszą bardzo uważnie podchodzić do wszystkich komunikowanych przekazów. Chcemy ich w tym skutecznie wspierać – dodaje Żanetta Madaj, PR director, która zarządza w Garden of Words Group całym działem PR.

Komunikację korporacyjną powierzyli agencji tacy klienci jak Henkel, Rentokil, Media Markt, BNP Paribas Real Estate, Da Grasso, Royal Canin.











