Marta Frączek associate creative directorem w Saatchi & Saatchi IS

Marta Frączek, poprzednio pełniąca funkcję senior copywritera, awansowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi IS na stanowisko associate creative directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Nową funkcję Frączek obejmie z początkiem nadchodzącego roku. Jej nowe kompetencje obejmą kreatywne prowadzenie klientów agencji oraz zarządzanie i rozwój podległych jej teamów kreatywnych. Raportować będzie bezpośrednio do Kamila Majewskiego, creative directora w Saatchi & Saatchi IS.

Marta Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 roku, a z Saatchi & Saatchi IS od 5 lat. Jako członek teamów kreatywnych współtworzyła zintegrowane kampanie reklamowe dla takich klientów jak Carrefour, Milka, Alivia, Gillette Venus, Old Spice, Microsoft, BPH czy Somersby.

Jest także członkiem zarządu KTR i należy do kapituły Papaya Young Directors. Pisze też scenariusze do krótkich form filmowych. W 2016 roku dostała nagrodę Polskiej Akademii Fonograficznej Fryderyk za teledysk roku, a w br. zdobyła nominację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji