Marta Grzesik w biurze reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

Z początkiem stycznia br. do biura reklamy Wydawnictwa Zwierciadło dołączyła Marta Grzesik, która objęła tam stanowisko managera ds. kluczowych klientów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Marta Grzesik będzie odpowiadać za projekty reklamowe oraz akcje specjalne dla reklamodawców w magazynach „Zwierciadło” i „Sens”.

Grzesik przez ostatnie dziesięć lat związana była z wydawnictwem G+J Polska, gdzie zajmowała się reklamą w pismach „Claudia”, „Focus”, „Gala”, „Glamour”, „National Geographic Polska” czy „NG Traveler”.

Ukończyła psychologię społeczną w SWPS w Warszawie, studia podyplomowe z psychologii reklamy na Wydziale Psychologii UW oraz dwuletni kurs specjalisty ds. wydawniczych organizowany przez Polsko-Niemiecką Izbę Przemysłowo-Handlową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela