Kubik w Grupie K2 pracuje od niemal 7 lat, podczas których pełniła funkcje kolejno: asystentki new business, business development oraz growth managerki. Do klientów pozyskanych przez K2 Precise przy wsparciu Marty Kubik w ostatnim czasie należą firmy: Resibo, Mann+Hummel czy Otomoto.
Do obowiązków Marty Kubik na stanowisku head of new business będzie należeć m.in. realizacja planów sprzedażowych agencji, nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz wsparcie działu marketingu w budowaniu świadomości marki i oferty K2 Precise.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/k2-precise-koniec-umowa-carrefour-polska ##
Aleksandra Krzyżanowska w K2 Precise
Aleksandra Krzyżanowska swoje doświadczenie zdobywała w start-up'ie kierując działem handlowym oraz tworząc ofertę produktową.
Od 4 lat związana jest z branżą mediową. Pracowała m.in. w Agorze, gdzie odpowiadała za budowanie strategii oraz wdrażanie kampanii e-commerce w serwisach grupy Gazeta.pl.

Ostatnio zarządzała działem e-commerce oraz tworzyła i wdrażała nowe narzędzia wspierające efektywną sprzedaż w Burda Media Polska.
Do głównych zadań Aleksandry Krzyżanowskiej w K2 Precise będzie należało pozyskiwanie klientów, przede wszystkim z branży e-commerce, a także nadzorowanie wybranych projektów realizowanych przez agencję dla klientów z tego sektora.











