Marta Szczepańska zajmie się serwisami społecznościowymi w K2 Internet

W agencji K2 Internet utworzono nowe stanowisko - social media strategy manager, które objęła Marta Szczepańska. Będzie zajmować się działaniami marketingowymi na Facebooku i w serwisach mikroblogowych.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

K2 Internet uzasadnia utworzenie stanowiska social media strategy managera tym, że internetowe media społecznościowe bardzo szybko się zmieniają, a wprowadzanie do nich marek wymaga specyficznego podejścia. Nowa funkcja powstało w ramach działu WOMM agencji.

Stanowisko social media strategy managera obejmie Marta Szczepańska, która pracuje w K2 Internet od 4 lat. Do tej pory przygotowywała strategie dla czołowych klientów agencji, takich jak Agora, Coca-Cola Poland Services, Delecta, Ikea, MKiDN, Nokia czy Peugeot. W nowej funkcji będzie zajmowała się tworzeniem i realizowaniem strategii działań marketingowych w social mediach, z szczególnym uwzględnieniem Facebooka i serwisów mikroblogowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu