Marta Wojciechowska szefową działu consumer PR w TBWA PR

Marta Wojciechowska, dotychczasowa account manager w agencji TBWA PR, awansowała na stanowisko head of consumer PR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej obowiązków należy przede wszystkim zarządzanie działem obsługującym marki konsumenckie oraz realizacja aktywności z zakresu new business.

Marta Wojciechowska z agencją związana jest od 2011 roku. Ma siedmioletnie doświadczenie zawodowe w obszarze PR i doradztwa komunikacyjnego. Wcześniej pracowała m.in. w ITBC Communication.

Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiuje także podyplomowo Historię i Kulturę Żydów Polskich. Dodatkowo, interesuje się literaturą faktu oraz literaturą skandynawską.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu