Martyna Dobrzańska objęła w Viaplay Group funkcję partnership marketing project managera. Będzie odpowiedzialna za rozwój relacji z operatorami telewizji kablowych, platform satelitarnych oraz operatorami komórkowymi , a także współpracę z nimi w zakresie promocji platformy Viaplay w ich ofertach.
Będzie raportowała do Trine Faber, pełniące w Viaplay Group funkcję VP marketing & communications w Europie kontynentalnej i krajach bałtyckich.
Przez ostatnie sześć lat Martyna Dobrzańska była związana z Eleven Sports, zajmowała tam stanowisko trade marketing managera. Wcześniej pracowała m.in. w NBCUniversal czy Viacom International Media Networks (obecnie Paramount).
To kolejna nowa osoba w polskim zespole Viaplay Group. Kamila Jędrzejczak przyszła z HBO Max, obejmując nowo utworzoną funkcję marketing project managera. Pracę na stanowiskach menedżerskich zaczęli też Robert Stopyra i Malwina Montouri.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/przychody-serwisow-streamingowych-w-polsce-przekrocza-2-mld-dol-jak-odbierac-disney-netflix-player-apple-amazon-viaplay-canal,7169672798333057a ##
Viaplay działa w Polsce od sierpnia 2021 roku, na koniec ub.r. miała ponad 1,2 mln subskrybentów. We wszystkich krajach platforma osiągnęła w zeszłym kwartale wzrost klientów o 325 tys. do 7,64 mln, najwięcej zyskała w Holandii i Polsce.











