Martyna Dobrzańska: z Viaplay do MediaSpurs

Była menedżerka Viaplay Martyna Dobrzańska wzmocni działania agencji MediaSpurs w obszarze dystrybucji telewizyjnej i partnerstw na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Obejmuje stanowisko head of partnerships.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Martyna Dobrzańska: z Viaplay do MediaSpurs
Martyna Dobrzańska

W MediaSpurs Martyna Dobrzańska będzie odpowiadać za współpracę z operatorami – zarówno w zakresie kanałów telewizyjnych, jak i dystrybucji treści oraz formatów. Wśród nich znajdują się kanały informacyjne, sportowe, rozrywkowe, dziecięce, projekty tworzone przez twórców internetowych oraz kanały obcojęzyczne.

– Martyna wnosi dokładnie to połączenie doświadczenia i energii, które najlepiej oddaje sposób, w jaki działamy w MediaSpurs – mówi Łukasz Wysocki, managing director agencji. – Bardzo dobrze zna realia współpracy z operatorami – wie, jak wygląda ten biznes od środka i jak przekładać strategię na skuteczne działania – dodaje.

MediaSpurs wzmacnia zespół

Dobrzańska będzie odpowiadać za dystrybucję dla kluczowych klientów MediaSpurs, w tym m.in. TIVIO Studio, które rozwija dwa kanały – Stargaze TV (format oparty na treściach twórców internetowych) oraz Oktagon TV (poświęcony MMA); OUTtv, kanału skierowanego do społeczności LGBTQ+; oraz Your Family Entertainment – nadawcy dziecięcych kanałów animowanych takich jak Fix&Foxi, RiC TV i RiC.today.

Nowa head of partnerships w MediaSpurs ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy z nadawcami i platformami, zarówno przy kanałach linearnych, jak i projektach streamingowych. Pracowała m.in. dla Viaplay, Paramount, NBCUniversal i Eleven Sports, gdzie odpowiadała za rozwój partnerstw dystrybucyjnych i strategii kanałowych. Zajmowała się również trade marketingiem, co daje jej szerokie spojrzenie na rynek, od budowania oferty po działania wspierające sprzedaż.

Polska to jeden z bardziej wymagających i najszybciej zmieniających się rynków telewizyjnych w Europie. Cieszę się, że mogę wspierać rozwój międzynarodowych brandów właśnie tutaj, bo skuteczna obecność na tym rynku wymaga nie tylko dobrego produktu, ale przede wszystkim lokalnego podejścia – mówi Martyna Dobrzańska.

Dobrzańska będzie też rozwijać współpracę z kilkudziesięcioma kanałami obcojęzycznymi, takimi jak Euronews, Al Jazeera, France 2–5, RTL, VOX, Welt, Israeli+, Stingray, SIC i TVE. MediaSpurs reprezentuje je we współpracy z firmą Alteox, a ich oferta trafia zarówno do operatorów telewizji płatnej, jak i do sieci hotelowych

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele