Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo

Martyna Głowińska-Gryglewska objęła funkcję szefowej marketingu marek własnych platformy Modivo, należącej do Grupy CCC.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Martyna Głowińska-Gryglewska odpowiada za marketing marek Modivo
Martyna Głowińska-Gryglewska

Głowińska-Gryglewska jest odpowiedzialna za koordynację działań marketingowych dla marek fashion Simple, Rage Age, Americanos, Gino Rossi, Togoshi oraz Sprandi.

Dotychczas pracowała jako szefowa marketingu i komunikacji Grupy Domodi (należącej do Wirtualnej Polski). Zajmowała się zarządzaniem wizerunkiem marek z portfolio Grupy, komunikacją B2B, B2C, raportowaniem do zarządu i koordynacją prac kilkuosobowego zespołu. Zainicjowała i realizowała pierwszą w historii marki akcji CSR  "Start w Dobrym Stylu", kordynowała też prace nad  eventem modowym online Domodi x WP Fashion Show.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych na SWPS.

Spółka Modivo do stycznia br. działała pod nazwą eobuwie.pl. Należą do niej przede wszystkim platforma e-commerce i sklepy stacjonarne (na koniec kwietnia br. było ich 30) pod szyldem eobuwie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą