Martyna Wojciechowska w centrach handlowych Carrefour Polska

Niezwykła wystawa fotograficzna National Geographic Polska „4 żywioły – Martyny Wojciechowskiej życie na 100%”

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Carrefour Polska - właściciel i zarządca sieci centrów handlowych wraz z miesięcznikiem National Geographic Polska zaprasza do obejrzenia wyjątkowej wystawy fotograficznej, którą będzie można zobaczyć w trzech centrach handlowych: „Gryf” w  Szczecinie, „Glinki” w Bydgoszczy oraz „Galerii Zdrój” w Jastrzębie Zdroju.

 Na wystawę składa się 31 unikalnych zdjęć dokumentujących życie i najsłynniejsze wyprawy Martyny Wojciechowskiej. Fotografie przedstawiają obrazy ze wszystkich kontynentów świata, dodatkowo wzbogacone opisami i krótkimi historiami, dzięki którym widz może w pełni wniknąć w prezentowany świat kultur i tradycji.  Poczuć magię podróży. Poczuć pełnię życia.

Motywem przewodnim wystawy są 4 żywioły: ogień, woda, powietrze i ziemia, które najpełniej odzwierciedlają charakter, zainteresowania oraz potrzeby znanej dziennikarki. 

 „Wierzę, że mamy jedno życie i musimy je przeżyć na 100 procent. Dlatego nieustannie podnoszę sobie poprzeczkę i nie tylko marzę, ale po prostu mam odwagę konsekwentnie te marzenia realizować” - powiedziała Martyna Wojciechowska.

 Misją Carrefour Polska jest łączenie oferty handlowej z ciekawymi wydarzeniami edukacyjno-społecznymi realizowanymi na terenie posiadanych centrów handlowych.  Wystawa fotograficzna „4 żywioły”, to przede wszystkim zaproszenie do czerpania radości w codziennych sprawach, do życia pełnią i doceniania małych, zwyczajnych rzeczy.

Wystawę będzie można obejrzeć w następujących terminach:

„CH Glinki”  w Bydgoszczy,  w dniach 10-24 sierpnia 2013 r.

„CH Gryf” w Szczecinie, w dniach 25 sierpnia – 06 września 2013 r.

„Galerii Zdrój” w Jastrzębiu-Zdroju, w dniach 22 września – 05 października 2013 r.

Centra handlowe Carrefour Polska

Carrefour Polska – właściciel i zarządcasieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki  Carrefour, która obecna jest  w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także sieć galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele