Celem rozpoczynanej przez Grupę PZU kampanii „Życie na 100 proc.” jest walka ze stereotypami łączącymi oszczędzanie z koniecznością wyrzeczeń lub odmawianiem sobie drobnych przyjemności. Akcja zachęca Polaków do aktywnego zarządzania pieniędzmi, pokazując różne warianty inwestowania. Najważniejszym elementem kampanii jest serwis internetowy zyciena100procent.pl, w którym znajdują się informacje dotyczące długoterminowego oszczędzania oraz inwestowania, porady eksperckie, symulacje, a także ciekawostki socjologiczne tworzone w oparciu o wyniki badań i sondy. Dodatkowo internauci mogą sprawdzić na stronie, jak swoją przyszłość planują sławne osoby i czym jest dla nich życie na 100 proc. Jako pierwsza opisuje to w serwisie Martyna Wojciechowska, a w najbliższym czasie dołączą do niej inni znani Polacy.

Ponadto kampania obejmuje działania media relations skierowane przede wszystkim do mediów lifestylowych. Kampanię – zaplanowaną przynajmniej na rok – Grupa PZU prowadzi wspólnie z agencją Lighthouse Consultants, natomiast serwis zyciena100procent.pl przygotowała agencja K2.











