Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu

Firma Mary Kay® zdecydowała się poszerzyć grupę swoich konsumentek poprzez działania z zakresu marketingu rekomendacji. Powierzyła agencji Streetcom zadanie wsparcia najnowszej linii kosmetyków do makijażu Mary Kay At Play™.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Żyj pełnią życia, kochaj i baw się” – zachęca producent nowej linii kolorowych kosmetyków Mary Kay At Play, skierowanych zwłaszcza do młodych kobiet lubiących eksperymentowanie z makijażem i swoim wizerunkiem. Panie te poszukują nowości, lubią się bawić, są towarzyskie, wybierają nowe marki i poszukują wciąż lepszych rozwiązań oraz nowych trendów. Są również aktywne w sieci i mediach społecznościowych. Takie idealne konsumentki Streetcom rekrutuje ze swojej społeczności, liczącej 280 tysięcy osób. Kampania przebiega w kilku etapach i ma miejsce w Internecie oraz w świecie rzeczywistym. Wyselekcjonowane w procesie rekrutacyjnym panie uczestniczą w wirtualnej zabawie, a następnie wyłonione zostają najaktywniejsze z nich, które kandydują do udziału w kolejnym etapie kampanii.  Udział w nim umożliwia „product experience” w realu.  Błyszczyki, potrójne cienie do powiek, kredki do oczu Mary Kay At Playdostarczą radości  zarówno najaktywniejszym uczestniczkom kampanii online, jak i ich znajomym. Panie otrzymują informacje o kosmetykach oraz nowych trendach w makijażu. Mogą również uczestniczyć w spotkaniu z wizażystką Mary Kay®.

Streetcom zapewnia producentowi precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, wsparcie w budowaniu wizerunku i edukację na temat nowej linii kosmetyków, a także wywołanie szczerych rekomendacji zarówno w sieci, jak i w świecie rzeczywistym. Rekomendacje produktów w realu dotrą do około 20 000 osób, zaś w sieci zasięg kampanii przewiduje około 65 000 wyświetleń zdarzeń. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"