Maserati pracuje nad pojazdem inspirowanym światem Barbie

Włoski producent luksusowych samochodów Maserati współpracował z firmą Mattel nad stworzeniem pojazdu inspirowanego kultową marką lalek Barbie. Auto kosztuje 300 tys. dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maserati pracuje nad pojazdem inspirowanym światem Barbie

Ultralimitowana edycja Maserati Grecale, najnowszy SUV włoskiej firmy, została zaprojektowana tak, aby zmienić codzienne wrażenia z jazdy w coś wyjątkowego.

Pojazd jest odpowiedni dla prawdziwej Barbie, aby dopasować się do jej zróżnicowanego stylu życia – od spotkania biznesowego po wspaniałe wydarzenie, zależnie od producenta samochodu.

Barbie Maserati Grecale, jako ultra-limitowana edycja Fuoriserie, będzie dostępna tylko w dwóch niestandardowych egzemplarzach na całym świecie. Jeden z nich został zaprezentowany właśnie jako jeden z Neiman Marcus Fantasy Gifts w 2022 r. podczas świątecznego wieczoru inauguracyjnego luksusowego sprzedawcy aut w Los Angeles.

W przypadku tej ekskluzywnej amerykańskiej edycji o wartości 330 000 dolarów, część ceny sprzedaży zostanie przeznaczona na Barbie Dream Gap Project, trwającą globalną inicjatywę marki, która współpracuje z organizacjami charytatywnymi, aby zapewnić równe szanse i usunąć bariery dla dziewcząt. Dodatkowe szczegóły dotyczące drugiej niestandardowej jednostki zostaną ogłoszone w 2023 roku. 

Barbie Maserati Grecale został zaprojektowany w ramach programu dostosowywania Trident's Fuoriserie, który pozwala miłośnikom samochodów wyrazić swoją pasję i kreatywność w tworzeniu najlepszego luksusowego włoskiego samochodu, zgodnie z ich stylem i gustem.

Ten Fuoriserie Maserati Grecale to wersja Trofeo z silnikiem V6 Nettuno o mocy 530 KM. Auto ma różowy odcień lakieru, charakterystyczny dla marki Barbie, do tego delikatne, kwasowo-żółte linie, inspirowane wyścigowym dziedzictwem Tridenta.

Nadwozie SUV-a, ozdobione logo Barbie, jest pokryte opalizującym lakierem nawierzchniowym, który odsłania efekt tęczy. Czarne wnętrze to w pełni skórzane fotele, deski rozdzielcze, dywaniki i drzwi, zaakcentowane różowymi przeszyciami, a także markowe zagłówki z unikalnym znaczkiem „B”.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"