Change Serviceplan i Media Republic z kampanią Maślanki Mrągowskiej

Wystartowała nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej (Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" oparta o ideę “Maślanka Mrągowska niejedno potrafi połączyć”. Po raz trzeci za strategię, kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Change Serviceplan i Media Republic z kampanią Maślanki Mrągowskiej

Kampania promocyjna ma na celu pokazanie, że Maślanka Mrągowska dosłownie i w przenośni “niejedno potrafi połączyć” - łączy się ze składnikami potraw, zdrowiem i smakiem, od 25 lat łączy pokolenia, a także różne okazje do spożywania posiłków.

W ramach kontynuacji zeszłorocznego formatu powstały filmiki z cyklu Fridge Challenge, które jak dotychczas mają inspirować kulinarnie i zachęcać do pysznego, naturalnego i zdrowego gotowania z produktów, które mamy pod ręką.

Aktywacja składa się z sześciu cykli, każdy z nich będzie wspierany materiałami video, promowany kampanią banerową, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie działania będą linkowały do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/change-serviceplan-i-media-republic-wygraly-konkurs-na-kampanie-maslanki-mragowskiej,7169866519889537a ##Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan (Group One), planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic (Group One), a za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Neverest Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"