„MasterChef” ma 2,5 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „MasterChefa” oglądało średnio 2,47 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 140 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem całego rynku, a w grupie komercyjnej zajmuje pierwsze miejsce.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„MasterChef” ma 2,5 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej
Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

Trzecia seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że trzy pierwsze odcinki kulinarnego programu zgromadziły 2,47 mln widzów, co przełożyło się na 15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 19,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 140 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki drugiej serii „MasterChefa” śledziło bowiem 2,61 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,66 proc. i 22,17 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVN w trakcie emisji „MasterChefa” zajmuje drugą pozycję w rynku telewizyjnym przegrywając jedynie z TVP1, nadającą wówczas „Sport”, kroniki sportowe, „Pogodę” i „Blondynkę”, co daje jej 16,45 proc. udziału. Słabiej od TVN wypadają: Polsat (eliminacyjny mecz do ME w piłce nożnej, „Tylko muzyka” oraz finałowe spotkanie siatkarskiego mundialu, które oglądało niemal 10 mln widzów - 14,20 proc.) i TVP2 („Kabaretowa scena Dwójki przedstawia”; 7,12 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest już liderem, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka oraz Dwójka.

W programie „MasterChef” bierze udział 14 uczestników, którzy przygotowując różne potrawy walczą o tytuł Mistrza Kuchni, 100 tys. zł i kontrakt na wydanie książki kucharskiej. Gospodynią polskiej wersji jest Magda Gessler, a jurorami - Anna Starmach i Michel Moran.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style