Mastermind Media z Havas Media wygrały przetarg mediowy NASK

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa rozstrzygnęła przetarg na jej kompleksową obsługę mediową. Do współpracy wybrała konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg NASK dotyczył usług kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, takich, jak telewizja, prasa, radio, reklama zewnętrzna, internet (w tym m. in. social media, podcasty, vod, serwisy streamingowe), kino.

Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć NASK wynosi 29 mln zł netto (35,67 mln zł brutto). Kwota ta obejmuje również wynagrodzenie wybranej agencji mediowej.

NASK rozstrzygając przetarg wybrał ofertę złożoną przez konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media, które zaproponowały kwotę 26,4 mln zł).

NASK na telewizję przeznaczy 3 mln zł netto (bez VAT), na radio - 3 mln zł, na prasę - 3 mln zł, na outdoor - 3 mln zł, na digital OOH - 3 mln zł, na internet - 14 mln zł. Dodatkowo na kampanie reklamowe w internecie (display CPM, CPV i CPC - z wyłączeniem SEM) – 5,5 mln zł, kampanie reklamowe w social mediach - 5,5 mln zł, kampanie kontekstowe w internecie - 500 tys. zł, działania reklamowe w serwisach wideo - 1,5 mln zł, kampanie IPTV, streaming, w tym VOD, music on demand, radio online, podcast – 500 tys. zł.

Z Mastermind Media i Havas Media NASK będzie pracować przez 2 lata od momentu zawarcia umowy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"