Mateusz Kusznierewicz jako ambasador reklamowy ubezpieczeń turystycznych Warty ma symbolizować klientów tych usług: aktywne osoby sporo podróżujące po świecie. Ubezpieczyciel był już związany sponsoringowo z żeglarzem - jako członkiem polskiej ekipy olimpijskiej - w 1996 roku.
Teraz Kusznierewicz będzie reklamował Warta Travel Plus, odświeżoną wersję oferty Warta Travel. Obejmuje ona 9 opcji sum ubezpieczenia na pokrycie kosztów leczenia (od 40 do 800 tys. zł) i 5 wariantów OC (od 20 do 300 tys. zł). Poszerzono też zakresy wielu świadczeń, m.in. bagażu podróżnego o przenośny sprzęt elektroniczny i sprzęt sportowy.
W najbliższym czasie z udziałem Mateusza Kusznierewicza promowana będzie 20-procentowa zniżka dla rodzin wykupujących polisę z dziećmi. Działania nie będą prowadzone w dużym stopniu w mediach, za to Kusznierewicz będzie m.in. spotykał się agentami i pracownikami Warty.

Warta zapowiada, że współpraca z Mateuszem Kusznierewiczem jest zaplanowana "długoterminowo".











