Mateusz Morawiecki: ważny jest patriotyzm medialny, media powinny mieć na uwadze interes Polski

Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski - mówił premier Mateusz Morawiecki podczas 3. urodzin telewizji wPolsce.pl (Grupa Fratria).

pap / bcz
pap / bcz
Udostępnij artykuł:
Mateusz Morawiecki: ważny jest patriotyzm medialny, media powinny mieć na uwadze interes Polski
fot. Adam Guz / KPRM

Jak podała na Twitterze Kancelaria Premiera, Mateusz Morawiecki gościł w środę na trzecich urodzinach telewizji wPolsce.pl. "Nazwa pokazuje, gdzie szukacie inspiracji - w Polsce, w jej dziejach. Macie na pierwszym miejscu interes Polski" - mówił podczas uroczystości szef rządu.

"Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski i za to dziękuję" - podkreślał.

Morawiecki życzył też patriotyzmu medialnego wszystkim Polakom. "Żeby wszystkie media myślały po polsku, pilnowały polskich interesów i patriotyzmu medialnego" - powiedział.

Podczas wydarzenia wręczono "Złote kamery", których laureatami zostali m.in. wiceministrowie: spraw zagranicznych Paweł Jabłoński, sprawiedliwości Marcin Warchoł i rodziny, pracy i polityki społecznej Anna Schmidt-Rodziewicz, a także szef Komitetu Wykonawczego PiS Krzysztof Sobolewski.

Fratria ze wzrostem wpływów i zysku

Wpływy z reklam wyniosły 28,14 mln zł, a ze sprzedaży prasy - 7,8 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą