Mateusz Osiecki dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop

Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w firmie PrestaShop oferującej oprogramowanie dla sklepów internetowych. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mateusz Osiecki dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki

Osiecki w PrestaShop od listopada 2021 pełnił funkcję country managera na Polskę.

- Jestem bardzo zadowolony z rozwoju PrestaShop na kolejnych rynkach. Mamy już wiodącą pozycję w Polsce pod względem liczby sklepów korzystających z naszej platformy, a Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromny potencjał rozwoju sektora e-commerce. Jako dyrektor regionalny chcę skupić się na utrzymaniu pozycji lidera w naszym kraju i zbudowaniu solidnych fundamentów w pozostałej części regionu. Dzięki doświadczeniu PrestaShop w opracowywaniu modułów z takimi partnerami jak Google, Meta i PayPal oraz dzięki naszemu partnerstwu z MBE Worldwide, jestem przekonany, że jesteśmy gotowi, aby towarzyszyć różnorodnym firmom, niezależnie od branży, w rozwoju ich biznesu na całym świecie - mówi Mateusz Osiecki.

Osiecki jest ekspertem w budowaniu partnerstw strategicznych w branży technologicznej, zarządzaniu sprzedażą i rozwoju międzynarodowego biznesu.

Odpowiadał za budowanie strategii ekspansji międzynarodowej i rozwoju biznesu dla Profitroom (wiodącego dostawcy usług SaaS dla sektora hotelarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej) oraz agencji marketingowych należących do portfela Bauer Media Group.

Jest absolwentem Royal Holloway i King’s College.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały