Kampania reklamowa środka do regeneracji skóry Matricium podkreśla, że dzięki wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań dermatologicznych stanowi on przełom w dziedzinie regeneracji komórek i biologicznego odmładzania skóry. Przekazy skierowane do różnych grup odbiorców – lekarzy, farmaceutów i pacjentów – łączy hasło „Medyczne podejście do problemu starzenia się skóry”. Kampania reklamuje również linię kosmetyków przeciwstarzeniowych Matriciane, która powstała na bazie patentu Matricium i również pojawiła się właśnie w Polsce.
Akcja reklamowa obejmuje prasę (reklamy i artykuły sponsorowane w miesięcznikach kobiecych, takich jak „Twój Styl”, „Pani” czy „Elle”) oraz apteki w całej Polsce (materiały BTL). Kreację kampanii – zaplanowanej w prasie do końca listopada, a w aptekach do połowy przyszłego roku – przygotowała agencja reklamowa Hand Made przy współpracy z Laboratoire Dermatologique Bioderma, do której należą marki Matricium i Matriciane.











