W filmie noszącym tytuł „Buy a Lady a Drink” aktor znany z filmu ” Tożsamość Bourne'a” zwraca uwagę na problem armii kobiet, które w różnych regionach świata każdego dnia spędzają 200 tys. godzin na przemierzaniu wielu mil po to, by dotrzeć do źródła wody i dostarczyć ją domu.
Stella Artois, firma produkująca i sprzedająca piwo, podjęła współpracę z prowadzoną przez Damona organizacją Water.org zajmującą się problemem oszczędzania wody przez mieszkańców Ziemi i jej braku w wielu regionach naszego globu. W ramach wsparcia Stella Artois przekazała Water.org kwotę 1,2 mln dol. Organizacja zamierza za te pieniądze kupić wodę i przekazać ją kobietom na terenach, gdzie dostęp do źródeł jest utrudniony.
Poza tym piwna marka rozpoczęła akcję sprzedawania swoich firmowych kieliszków do piwa. 6,25 dol. ze sprzedaży każdego naczynia zostanie przeznaczonych na wsparcie Water.org.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Mother z Londynu.











