Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson

Nowy podmiot grupy IPG, jednostka Matterkind uruchamia w Polsce hub dla siedmiu rynków europejskich. Obsługa programatyczna będzie dotyczyła kilku kluczowych marek koncernu Johnson & Johnson, takich jak m.in. Nicorette, Listerine czy OB.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson

W ramach polskiego oddziału Matterkind powstał zespół odpowiedzialny za obsługę kampanii programatycznych dla brandów koncernu Johnson & Johnson, jednego z klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands).

Utworzony hub będzie koordynował pracę na siedmiu rynkach europejskich: polskim, węgierskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim. Do tej pory polski zespół odpowiadał tylko za lokalne działania klienta agencji mediowej UM.

- Zrozumienie zmieniających się trendów, połączone z umiejętnością szybkiego dopasowania strategii komunikacji stały się kluczowymi elementami dla utrzymania wysokiej efektywności działań naszych klientów. Zespół Matterkind wykorzystuje szereg autorskich rozwiązań, jak np. High Value Audiences, dzięki którym, również w tej nowej rzeczywistości zapewniamy m.in. Johnson & Johnson wysoki zwrot z inwestycji mediowej - mówi Agata Sądel, head of Matterkind. 

Koordynacja obsługi programatycznej dotyczy kampanii dla takich marek jak: Listerine, OB., Nicorette, Imodium, Neutrogena, Carefree.

Matterkind to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo – technologicznego ramienia holdingu.  Oferta Matterkind skoncentrowana jest na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji, nastawionych na zaangażowanie konsumentów oraz nakierowanych na realizację biznesowych KPI klientów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa