Matthew Williamson dla H&M

Od 23 kwietnia około 200 sklepów H&M, w tym trzy w Polsce,będzie oferować ubrania znanego londyńskiego projektanta MatthewWilliamsona.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

- Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim,uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole ikształty. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektówdefiniujących mój charakterystyczny styl - mówi MatthewWilliamson, autor nowej kolekcji H&M.

W damskiej kolekcji dominować będą eklektyczne nadruki i żywebarwy, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek potopy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo.

Nowa kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracyWilliamsona z H&M.

Od 14 maja, w około 1600 sklepów H&M na całym świecie,dostępna będzie garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamsonzaprojektował dla H&M pełną kolekcję męską, która będzie jegodebiutem w dziedzinie mody męskiej.

W Polsce kolekcja będzie dostępna w Warszawie w Galerii Centrum,Krakowie w Galerii Krakowskiej i w poznańskim Starym Browarze.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska