Maurycy Sklorz na czele działu marketingu i komunikacji Rakowa Częstochowa

Klub piłkarski Raków Częstochowa zatrudnił kierownika działu marketingu i komunikacji. Stanowisko objął Maurycy Sklorz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Maurycy Sklorz w przeszłości pełnił funkcję rzecznika prasowego, a następnie kierownika działu komunikacji w GKS-ie Katowice.

W Rakowie Częstochowa do jego obowiązków należą realizacja strategii marketingowej na każdym jej etapie, nadzór nad komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz planowanie i organizowanie pracy działu.

- Poszukiwania odpowiedniej osoby na to stanowisko trwały wiele miesięcy. Dziś możemy powiedzieć, że dział komunikacji i marketingu przyjął po prostu strukturę założoną przez zarząd klubu - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Daria Wollenberg, rzeczniczka prasowa klubu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stadion-pilkarski-podzielony-na-sektory-koronawirus-rezim-sanitarny-dla-dziennikarzy-nowe-zasady-organizacji-meczow-pko-bp-ekstraklasa ##

Maurycy Sklorz jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego i SWPS Uniwersytetu Humanistyczno-Społecznego w Warszawie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji