Max Elektro reklamuje się w telewizji (wideo)

Z początkiem czerwca startuje kampania reklamowa sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD - Max Elektro. Za jej obsługę mediową odpowiada agencja PRO Media House.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Max Elektro reklamuje się w telewizji (wideo)

Max Elektro to ogólnopolska sieć 430 sklepów ze sprzętem elektronicznym AGD i RTV. Ruszająca właśnie kampania w telewizji jest nową odsłoną cross-channelowych działań rozpoczętych w maju na antenie radia RMF FM, w prasie, serwisach VOD i mediach społecznościowych.„Bohaterem” kampanii w każdym miesiącu jest inny produkt marki partnera Max Elektro. W czerwcowym spocie TV występuje telewizor Samsung.

Celem kampanii jest prezentacja specjalnych ofert produktowych sprzętu AGD/RTV oraz komunikacja głównych kompetencji marki Max Elektro – znajomości rynku AGD, fachowej obsługi (doradztwo, dostawa i montaż) i atrakcyjnych cen.

Kreacje przygotował we własnym zakresie zespół działu marketingu Max Elektro.

Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który zawarł z klientem umowę o współpracy na czas nieokreślony. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych