Oferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?

Oferta reklamowa stworzona na start platformy Max, została wyprzedana w całości - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wśród pierwszych reklamodawców serwisu są m.in. Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Apart, VeloBank i Domestos. Serwis ruszył we wtorek 11 czerwca br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oferta Maxa na start wyprzedana w całości. Kto się reklamuje w serwisie?

Platforma Max zastąpiła HBO Max i jest główną platformą Warner Bros. Discovery w Polsce – tak jest też w innych krajach świata. 

Dorota Eberhardt, vice president programming, streaming & secondary channels w TVN Warner Bros. Discovery, mówiła podczas poniedziałkowego spotkania z dziennikarzami, że w ofercie Maxa w naszym kraju znajdzie się 27 tys. godzin produkcji, z czego ponad 25 proc. będą stanowić produkcje polskie. - Pod parasolem Warner Bros. Discovery mamy szereg studiów i brandów – dodała. Kontent z HBO, TVN, DC w ofercie Maxa W ofercie będą produkcje sygnowane logo HBO, DC, Discovery Channel, Cartoon Network, TVN czy dotychczasowe Player Originals.

W dniu startu Maxa widzowie zobaczyli m.in. pierwszy odcinek czwartego sezon serialu „Skazana”. W kolejce do premiery czekają drugi sezon „Odwilży” (pierwszy pokazywał serwis HBO Max), czwarty sezon „Szadzi” (wcześniej w Playerze) oraz nowy serial „Lady Love” z Anną Szymańczyk w roli głównej, ukazujący świat branży porno w latach 70. i 80. Trwają też zdjęcia do serialu “Przesmyk”, który reżyseruje Jan P. Matuszyński. 

Max postawi tez na własne dokumenty – HBO szczególnie w Polsce miało mocną nogą dokumentalną. Chcemy wrócić do tego i zainwestować. Mamy na to środki i świetne pomysły – mówił Maciej Gozdowski, group vice president, szef streamingu w Warner Bros. Discovery.

Reklamy wyprzedane w całości

Z naszych ustaleń wynika, że zainteresowanie reklamodawców emisją reklam w Max jest dość duże, bo - jak słyszymy - Warner Bros. Discovery mocno ją promowało w odróżnieniu od Skyshowtime.

Na razie oferta reklamowa “na start” trafiła do ograniczonej liczby reklamodawców i została sprzedana w całości (20 pakietów po 1,5 mln odsłon). Jednym z marketerów, którzy z niej skorzystali jest sieć sklepów Biedronka

Oferta reklamowa dla całego rynku ma być przedstawiona w połowie lipca. CPM (koszt za 1000 wyświetleń, odpowiednik CPP w telewizji) kosztuje 66 zł. Dodatkowo reklamodawcy mogli skorzystać z oferty specjalnej, w której oddzielnie był sprzedawany serial "Ród smoka 2". CPM za 30 sek. spot wynosił 130 zł. Dodatkowo oferowany był pakiet sponsorki w kampanii promocyjnej tej produkcji. Wyprzedano wszystkie 3 miejsca w bloku - z tej oferty skorzystały: Apart, VeloBank i Domestos. 

- Klienci z uwagą przyglądają się ofercie Max i wyrażają zainteresowanie nową ofertą na rynku. Musimy jednak pamiętać, że obecnie trwa proces przenoszenia się użytkowników z dotychczas funkcjonujących serwisów do nowo otwartego Maxa. Sądzę, że dopiero jesienią będzie można ocenić skalę sukcesu, jaki odniosła nowa platforma – mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Sieradzki, investment & trading director w Publicis Groupe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji