MaxigraGo na zaburzenia erekcji z identyfikacją od Czteryczwarte Brand Design

Agencja Czteryczwarte Brand Design zaprojektowała wizerunek marki MaxigraGo (Polpharma). Produkt jest lekiem na zaburzenia erekcji, dostępnym bez recepty. Agencja została wybrana w przetargu.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
MaxigraGo na zaburzenia erekcji z identyfikacją od Czteryczwarte Brand Design

Marka MaxigraGo jest promowana jako mająca uniwersalny, męski wizerunek. Dobrana typografia i symbol mają komunikować skuteczność i dyskretnie sugerować obszar działania. Wdrożony design zawiera czytelny, geometrycznym podział na część z logotypem i nazwą substancji czynnej oraz część opisową, z panelem tekstowym podkreślającym wskazanie, dawkowanie i smak.

Zastosowana kolorystyka pozwala na wyeksponowanie trójkątnego kształtu tabletki. Obok dominującej czerni użyto koloru niebieskiego, tradycyjnie kojarzonego z kategorią leków na zaburzenia erekcji. Z kolei niewielkie gabaryty pudełka mają uwzględniać potrzebę dyskrecji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele