maybellinetrends.pl w kampanii Super Stay 24h

W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa podkładu Super Stay 24h. Akcję – obejmującą m.in. serwis internetowy maybellinetrends.pl –przygotowały w naszym kraju agencje McCann Erickson i MRM Worldwide oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa podkładu Super Stay 24h podkreśla, że gwarantuje on nieskazitelny i trwały makijaż, którego nie trzeba poprawiać w ciągu dnia. W ramach akcji – wspierającej wprowadzenie na Polski rynek tego produktu, należącego do marki Maybelline New York – uruchomiono serwis internetowy maybellinetrends.pl, w którym matki i córki mogą przesłać zdjęcie makijażu zrobionego sobie wspólnie przy użyciu Super Stay 24h. Zarówno dla uczestniczek tego konkursu, jak i głosujących na najlepszy makijaż przewidziano nagrody.

grafika

Działania reklamowe są prowadzone od 3 maja w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały z pakietu AT Media), od 4 maja w internecie (Gazeta.pl i Onet.pl), a od 15 maja w prasie („Olivia”, „Glamour”, „Avanti”, „Twój Styl”, „Claudia”, „Gazeta Wyborcza”, „Party”, „Tina”, „Poradnik Domowy”, „Viva”). Adaptację reklamy telewizyjnej i prasowej przygotowała agencja McCann Erickson, akcję w internecie prowadzi agencja MRM Worldwide, a za zakup mediów w telewizji i prasie odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem