mBank: droga po kredyt nie prowadzi przez tor przeszkód

Największy bank internetowy w Polsce rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. W jej pierwszym etapie klienci dowiedzą się, że droga po kredyt nie prowadzi przez tor przeszkód. Obecnie coraz więcej klientów mBanku wnioskuje o kredyty zdalnie, dzięki temu większość pożyczek gotówkowych udzielana jest on-line w 15 minut, bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży czy korzystania z usług kuriera.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się 24. października kampania reklamowa potrwa do końca roku. W tym czasie bank będzie promować wybrane produkty, wykorzystując wizerunek ekspertów, którzy będą obalać finansowe mity. Na pierwszy ogień idą kredyty konsumpcyjne przez internet, będące specjalnością wirtualnego mBanku. W spocie telewizyjnym bohaterowie udowadniają, że w mBanku droga po kredyt nie prowadzi przez tor przeszkód.

Wszystko dzięki kredytom w ramach "Oferty dla Ciebie", dostępnych dla stałych klientów banku przez internet i telefon. Chcąc otrzymać kredyt gotówkowy, odnawialny lub kartę kredytową, wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego lub zatelefonować na mLinię. Pieniądze można otrzymać w ciągu 15 minut, bez konieczności podpisywania jakichkolwiek dokumentów. Cały proces odbywa się zdalnie i jest bezpieczny dla klienta.

Kredyty przez internet i telefon w mBanku stają się coraz popularniejsze. – Usprawnienia w procesie kredytowym przez internet oraz udostępnienie klientom kredytu przez telefon spowodowały wzrost liczby kredytów konsumpcyjnych udzielanych zdalnie. W przypadku popularnego kredytu gotówkowego udział ten wzrósł z 50 proc. na początku roku do 80 proc. obecnie – mówi Grażyna Zawisza, zastępca dyrektora Departamentu ds. Kredytów Niehipotecznych i Kart Kredytowych, odpowiedzialna za ofertę mBanku. – Usprawnienia wpłynęły korzystnie na sprzedaż wszystkich kredytów niehipotecznych, która po pierwszej połowie 2011 r. wyniosła 569 mln zł. Postawiliśmy na sprawny proces kredytowy, przyjazny klientom korzystającym z banku zdalnie – ta strategia sprawdziła się, dlatego zamierzamy wdrażać kolejne innowacje usprawnienia dla klientów zainteresowanych kredytami – dodaje Zawisza.

Pierwszy spot reklamowy będzie można zobaczyć w kanałach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Ale Kino, AXN, Canal+, Canal+ Sport, Comedy Central, VH1, Kino Polska, MTV, National Geographic, Travel Channel, Fox Life, Zone Reality, BBC Entertainment, Kuchnia TV, Discovery Channel. Kreacje promujące kredyt przez internet i telefon będą też widoczne w największych portalach internetowych (Onet, WP, Gazeta, Interia, o2).

Kampanię przygotowano we współpracy z Agencją Ambasada Brand Communication, spot wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii zakupił dom mediowy MPG.

Rafał Borkowski z mBanku, dyrektor Departamentu Promocji ds. Klientów Dojrzałych i Studentów, zwraca uwagę, że i tym razem mBank konsekwentnie unika korzystania z wizerunku celebrytów w swoich reklamach. - Zmieniliśmy koncepcję naszych reklam i popularne przez wiele lat hasło "sprawdź sam" zastąpiliśmy komunikacją, w której grupa nowych bohaterów sprawdza produkty finansowe na własną rękę, za odbiorców. Taki format zamierzamy też wykorzystać w innych spotach i kreacjach, które przygotowaliśmy w bieżącej odsłonie reklamowej - mówi Borkowski. - Nie zmienia się jednak ogólny wydźwięk reklam mBanku, który od początku tworzy kreacje z humorem, mające zaskoczyć i zachęcić odbiorców do działania - dodaje.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online