W tym sezonie mBank i Voice House połączyli siły z czterema autorami kryminałów: Katarzyną Puzyńską, Igorem Brejdygantem, Marcelem Woźniakiem i Łukaszem Orbitowskim, który powraca po sukcesie pierwszego sezonu.
- Wybór słuchowiska jako formy edukacji o niezwykle groźnej metodzie oszustwa na „fałszywą inwestycję” była trafną decyzją. Z pozoru nietypowy jak na bank sposób by przełożyć historię na kryminał wzbudził ogromne zainteresowanie. Dlatego też w październiku, który jest Europejskim Miesiącem Cyberbezpieczeństwa, zdecydowaliśmy się by po raz kolejny przestrzec wszystkich i obnażyć metody jakie stosują oszuści – mówi Jarosław Górski, dyrektor departamentu bezpieczeństwa w mBanku.
Pierwszy odcinek nowego sezonu ukaże się 8 października na najpopularniejszych platformach podcastowych, takich jak Spotify, Apple Podcasts, YouTube mBanku, w aplikacji Voice House oraz w Empik Go. Słuchacze Programu Trzeciego Polskiego Radia będą mogli usłyszeć „Jazgot Historie” co tydzień, w poniedziałki o 23:00 już od 14 października.

- W drugim sezonie „Jazgotu” poszliśmy o krok dalej. Zaprosiliśmy do współpracy czterech znakomitych autorów kryminałów. Dzięki temu możemy skuteczniej edukować Słuchaczy, pokazując, jak łatwo paść ofiarą oszustów podszywających się pod zaufane osoby. Każda historia to nie tylko kryminał, ale przede wszystkim ostrzeżenie. Jazgot Historie to projekt spójny z misją Voice House – chcemy, by nasi odbiorcy byli czujni i świadomi zagrożeń – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel Voice House.
„Jazgot Historie” jest wspierany kampanią promocyjną w kinach Helios, w internecie oraz na mediach społecznościowych.











