mBank: jesienna ofensywa reklamowa i moc możliwości

Właśnie wystartowała jesienna kampania reklamowa „ikony mobilności”. Kreacje mBanku, oparte na nowym pozycjonowaniu marki, podkreślają rozwiązania mobilne i pokazują moc możliwości, z których w codziennym życiu mogą skorzystać klienci.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W nowej koncepcji reklamowej zmianie uległ format wykorzystywany w spotach. Wcześniej każdy z nich zaczynał się od spójnika „jeśli”, rozwijanego dalej do idei „jeśli pojawia się jakaś potrzeba, to mBank szybko podpowiada jak ją zaspokoić”. Nowa odsłona reklamowa przynosi zmiany.

 - Teraz każdą z historii łączy zdanie będące manifestem marki - „mBank daje Ci moc możliwości”. Stoi za nim przekonanie, że ludzie chcą iść do przodu, bo przynosi to satysfakcję i pieniądze, a bank ma im w tym pomagać, a nie przeszkadzać. Ta idea będzie przyświecać tej i kolejnym kampaniom naszej marki - mówi Rafał Jakubowski, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku. 

W ramach zaplanowanych działań, we wrześniu w mediach pojawią się dwa spoty reklamowe. Pierwszy z nich dotyczy eKonta mobilnego ze zwrotem 300 zł od mBanku. Warunkiem skorzystania z promocji jest otwarcie rachunku, uruchomienie aplikacji mobilnej, regularne zasialnie konto kwotą min. 1 tys. zł oraz dokonywanie płatności kartą lub telefonem na minimum 250 zł miesięcznie.

Druga reklama skierowana jest do przedsiębiorców, których codzienne zmagania porównane zostały do nieustannego wyścigu z konkurencją. Ich biznes do sukcesu prowadzi kredyt bez opłat za udzielenie oferowany w mBanku.

Kampania potrwa do końca listopada br. Obejmuje działania w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w kinach i w placówkach mBanku. Filmy promocyjne wyreżyserował David Lodge, a muzykę do reklam stworzył znany polski kompozytor Tomasz Opałka, który w Hoolywood współpracował z takimi sławami muzyki filmowej, jak nominowany do Oscara Marco Beltrami czy Christopher Young.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizował Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele