mBank pokazuje się studentom

Największy bank internetowy rozpoczął właśnie działania promocyjne skierowane do studentów. Na polskich uczelniach oraz w najważniejszych punktach akademickich pojawią się kreacje zachęcające do skorzystania z usług banku, a studenci, którzy staną się klientami mBanku, będą mogli skorzystać z dwóch promocji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe działania promocyjne firmowane są hasłem „eKONTO daje radę”, a grupą docelową jest młodzież akademicka. W ramach aktywności podkreślane są główne cechy rachunku osobistego w mBanku, czyli szczególnie istotne z punku widzenia studenta bezpłatne prowadzenie konta oraz przelewy internetowe.

Kampania łączy się z przygotowaną specjalnie dla studentów promocją, w ramach której otwierając rachunek osobisty, student otrzymuje za darmo mPykacz – zbliżeniową kartę debetową w formie breloka w systemie MasterCard PayPass.

Dodatkowo, jeśli student otworzy rachunek do końca stycznia 2012 r., a później wykona kartą minimum trzy transakcje na kwotę co najmniej 100 zł, otrzyma w prezencie pendrive.

Działania promocyjne prowadzone będą w grudniu br. oraz styczniu 2012 r. W ich ramach zaplanowano obecność kreacji reklamowych na największych krajowych uczelniach, na citylightach i billboardach w najważniejszych punktach akademickich oraz w prasie studenckiej. Dodatkowo, na 50 uczelniach zostaną przeprowadzone akcje ambientowe, zachęcające do otworzenia rachunku. 

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, ambient zaplanował Albedo Marketing, a media zakupił dom mediowy MPG.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska