Mbank tylko z Grupą ITI

Nowy produkt mBanku w kanałach tematycznych Grupy ITI

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy produkt mBanku, Indywidualne Konto Emerytalne, który pojawił się sw ofercie banku 1 września swoją kampanię reklamową w telewizji opiera wyłącznie na współpracy z kanałami tematycznymi Grupy ITI.

- Wiodącą rolę w kampanii odgrywa TVN24 jako stacja optymalnie dopasowana do grupy celowej produktu klienta, oraz stacja budująca wiarygodny wizerunek produktów finansowych wśród swoich odbiorców. Dla zwiększenia zasięgu, wykorzystując jednocześnie synergię pomiędzy kanałami tematycznymi ITI, kampania jest prowadzona równolegle na kanałach TVN Turbo, TVN Meteo i TVN Style - informuje Anna Traczewska, Kierownik Sekcji Marketingu TVN 24.

Kampania opiera się na wykorzystaniu niestandardowych form komunikacji z widzami, przekaz reklamowy jest ściśle dopasowany do specyficznych grup celowych poszczególnych  kanałów tematycznych. Współpraca pomiędzy kanałami tematycznymi ITI a mBankiem ma charakter długoterminowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów