McCann Erickson wyprodukował kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt marki L’Oréal Paris – szampon przeciwłupieżowy Elseve Intensive. Jest to pierwsza kampania telewizyjna wyprodukowana dla marki L’Oréal Paris w całości lokalnie. L’Oréal Paris po raz pierwszy zdecydował się na odwołanie się do formuły testymonialowej z wykorzystaniem zwykłych ludzi, a nie tak jak dotychczas celebrities. Użytkownicy Elseve Intensive Przeciwłupieżowego przekonują do wypróbowania produktu i opowiadają o swoich doświadczeniach w walce z łupieżem i spektakularnych efektach uzyskanych po użyciu szamponu.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do mężczyzn, ponieważ to właśnie oni najczęściej zmagają się z uporczywym łupieżem. Obok reklam telewizyjnych emitowanych w TVP, TVN, Polsacie i stacjach z pakietu At Media, w kampanii wykorzystano reklamy prasowe (m.in. w takich tytułach jak Twój Styl, Focus, Men’s Health, Newsweek, Playboy, Gazeta Wyborcza, Tele Tydzień, Logo, Auto Świat, Polityka i Dziennik) oraz nośniki outdoorowe.

Za kreację kampanii odpowiada zespół: Katarzyna Kotowska i Grzegorz Kluczykowski.











