McCann Worldgroup przejmuje od Red8 Advertising obsługę KFC

Agencja McCann Worldgroup wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki KFC (należącej do koncernu AmRest) na polskim rynku. Poprzednio zajmowała się tym Red8 Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonym od lipca br. przetargu na obsługę KFC, McCann Worldgroup wygrała z agencjami Ogilvy&Mather, PZL, Havas Worldwide Warsaw i Red8 Advertising. Ta ostatnia pracowała dla marki przez kilka poprzednich lat.

McCann Worldgroup będzie odpowiadała za koncepcję kreatywną całej marki KFC oraz działania ATL i BTL (w mediach tradycyjnych i w internecie).

AmRest nie informuje, na jak długo podpisał umowę z McCann Worldgroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"