Dela - Czemu czekać, aż jest za późno?
Agencja: Ogilvy & Mather AmsterdamKlient: firma Dela oferująca polisę pogrzebowąProdukt: kampania wizerunkowa Dela
Nagroda: Grand Prix
Kontor Records - Powrót do winyla
Agencja: Ogilvy GermanyKlient: Kontor RecordsProdukt: Kontor Records
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Audio
Spraw, by politycy pracowali - Ura.ru
Agencja: Voskhody YekaterinburgKlient: serwis miejski Ura.ruProdukt: Ura.ru
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Ambient Media: Large Scale
Uniwersytet Inżynierii i Technologii w Limie - Przenośny automat z wodą
Agencja: Ogilvy & Mather ColombiaKlient: The University of Engineering and TechnologyProdukt: rekrutacja

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Use of Media - Best Use of Outdoor oraz Product & Service - Commercial Public Services incl. Healthcare & Medical
IBM - użyteczny outdoor
Agencja: Ogilvy FranceKlient: IBMProdukt: IBM
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Use of Media - Best Use of Ambient Media: Large Scale oraz Product & Service - Corporate Image & Information

Coca-Cola - Maszyny małego świata
Agencja: Leo Burnett SydneyKlient: Coca-ColaProdukt: Coca-Cola
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising
Dumb ways to die
Agencja: McCann MelbourneKlient: metro w MelbourneProdukt: bezpieczeństwo w metrze
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Branded Content & Sponsorship
Kampania zdobyła 5 nagród Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej)
Kleenex łapie przeziębienia
Agencja: Mindshare WW LondonKlient: Kimberly ClarkProdukt: Kleenex
Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Digital Media
Musee de la Grande Guerre du Pays de Meaux - Facebook 1914
Agencja: DDB ParisKlient: Musee de la Grande Guerre du Pays de MeauxProdukt: Musee de la Grande Guerre du Pays de Meaux

Złote Lwy w podkategorii Use of Media - Best Use of Social Media
Dove - Real beauty sketches
Agencja: Ogilvy BrasilKlient: UnileverProdukt: Dove
Złote Lwy - w podkategorii Use of Media - Best Use of Social Media
Kampania zdobyła też Grand Prix w kategorii Titanium and Integrated Lions (więcej na ten temat)
McDonald’s - Namierz mojego Macca’s
Agencja: DDB SydneyKlient: McDonald’s AustraliaProdukt: menu główne
Złote Lwy - w podkategorii Use of Media - Best Use of Mobile Devices
McDonald’s staje się Macca’s
Agencja: DDB SydneyKlient: McDonald’s AustraliaProdukt: menu
Złote Lwy - w podkategorii Product & Service - Retail and E-Commerce, including Restaurants

Coke - Milion powodów, by wierzyć w Tajlandię
Agencja: Initiative BangkokKlient: Coca-ColaProdukt: Coke
Podówjne Złote Lwy - w podkategoriach Best Integrated Campaign - Best Use of Integrated Media oraz Product & Service - Fast Moving Consumer Goods
Procter & Gamble - Dziękuję Ci, mamo
Agencja: Carat New YorkKlient: Procter & GambleProdukt: kampania wizerunkowa związana z igrzyskami olimpijskimi
Złote Lwy - w podkategorii Best Integrated Campaign - Best Use of Integrated Media
Toyota Aqua - Aqua Social Fes!
Agencja: Dentsu (Tokio)Klient: Toyota Marketing Japan CorporationProdukt: Toyota Aqua
Złote Lwy - w podkategorii Product & Service - Cars & Automotive Services
Allstate - Zachowaj 11
Agencja: Starcom MediaVest Group (Chicago)Klient: AllstateProdukt: ubezpieczenia
Złote Lwy - w podkategorii Product & Service - Financial Products & Services











