Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska

Michał Arament, dotychczasowy senior marketing manager, od sierpnia obejmie stanowisko head of marketing department w polskim oddziale McDonald’s. Zastąpi Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu McDonald's w Niemczech.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Michał Arament związany jest z McDonald's Polska od dwóch lat. Jako senior marketing manager odpowiadał za rozwój strategicznych platform komunikacyjnych i produktowych Maestro i Supreme Chicken oraz za kategorię Family.

W nowej roli szefa marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategicznych planów marketingowych firmy oraz rozwój wizerunku McDonald’s.

Przed dołączeniem do McDonald’s pracował w firmie Unilever (marki Knorr, Algida czy Lipton i Saga) oraz Pepsico, gdzie zarządzał kategorią napojów gazowanych (Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew) osiągając w tym czasie rekordowo wysokie udziały rynkowe.

Arament zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Tomasza Dębowskiego, który po blisko 5 latach awansował w europejskich strukturach firmy i obejmie stanowisko vice president and chief marketing officer McDonald’s w Niemczech.

- Gratuluję Michałowi awansu. Po dwóch latach pracy w McDonald’s Polska Michał jest znakomicie przygotowany do objęcia stanowiska dyrektora marketingu. Jego doświadczenie i osiągnięcia w pracy nad sprawdzonymi platformami, na które stawiamy i znajomość marki, jest gwarantem stabilnego rozwoju naszej marki. Jednocześnie gratuluję Tomaszowi Dębowskiemu awansu w strukturach europejskich. To dowód, że sukcesy naszego rynku są dostrzegane przez nasz globalny system - komentuje Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji