McDonald's pracuje nad nowym wizerunkiem marki

Sieć barów McDonald's zamierza zainwestować 80 mln dolarów w zmianę swojego wizerunku,

Press
Press
Udostępnij artykuł:

Zmiana ma polegać głównie na nowych, modnych strojach pracowników. Zaprojektują je najsłynniejsi amerykańscy kreatorzy mody, m.in. Tommy Hilfiger i P. Diddy. Koncern ma nadzieję, że pracownicy będą je nosili również w czasie wolnym i w ten sposób reklamowali markę. Młodzieżowe stroje mają podkreślać fakt, że pracownicy stali się częścią stylu życia, jaki stworzył McDonald’s.

Dodatkowo w ramach nowej strategii marketingowej koncern rozsyła 15-stronicową broszurę informacyjną ”Jeść rozsądnie i żyć aktywnie”. Namawia w niej do jedzenia sałatek, owoców i warzyw, zamiast hamburgerów i frytek. Broszura ma być głosem w aktualnej dyskusji na temat zdrowego odżywiania się i propagować aktywny tryb życia - informuje Press.

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"