„Super Gość” - McDonald’s promuje aplikację mobilną nagrodami od Play, Tidala, kin i VoD (wideo)

Rozpoczęła się akcja „Super Gość” promująca aplikację mobilną sieci restauracji McDonald’s. W akcji - wspieranej reklamami z klientami pokazywanymi jako super bohaterowie - do zdobycia są produkty i usług oferowane przez marki Play, Ipla, Cinema City, Helios, Player, Legimi, Tidal, Answear.com i Dogry.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Super Gość” - McDonald’s promuje aplikację mobilną nagrodami od Play, Tidala, kin i VoD (wideo)

W ramach promocji w osobnej zakładce aplikacji McDonald’s można rejestrować wszystkie zakupy zrobione w tych restauracjach. Za każdy otrzymuje się punkty, a ich określone liczby można wymieniać na nagrody od partnerów akcji: Play, Ipli, Cinema City, Heliosa, Playera, Legimi, Tidala, Answear.com i Dogry.pl.

Akcja zaczęła się 29 stycznia i potrwa do 4 marca. Za jej przygotowanie i obsługę odpowiada agencja Lubię To - linked by Isobar.

grafika


Promocję wspiera kampania reklamowa nawiązująca do stylistyki filmów o super bohaterach takich jak Batman czy Superman. W spocie różne młode osoby, widząc neon McDonald’s, uruchamiają aplikację mobilną tej firmy i biegną do jej najbliższej restauracji.

Za obsługę reklamową McDonald’s odpowiadają agencje DDB&tribal i Gutenberg Networks (kreacja kampanii), OMD (planowanie i zakup mediów) oraz agencja 24/7Communication (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu