McDonald’s tworzy zespół odpowiedzialny za zmianę postrzegania marki

Firma McDonald’s chce zorganizować zespół kreatywnych, innowacyjnych i zdyscyplinowanych storytellerów, którzy mają zająć się zmianą postrzegania jej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
McDonald’s tworzy zespół odpowiedzialny za zmianę postrzegania marki
McDonald’s, fot. Shutterstock.com

McDonald’s zamieścił na swojej stronie internetowej dwa ogłoszenia o pracę. W opisach stanowisk firma napisała, że tworzy zespół ludzi, którzy zajmą się w jej imieniu opowiadaniem historii. Będzie to zespół, który ma zmienić postrzeganie „jednej z najbardziej uznanych marek na świecie”, składający się z kreatywnych, innowacyjnych i zdyscyplinowanych „storytellerów” , którzy w imieniu McDonald's będą opowiadać inteligentne, zwięzłe i trwałe historie.

McDonald’s chce zatrudnić communications supervisora oraz analytics&systems supervisora do tzw. zespołu ds. strategii zaufania marki, który będzie pracował w siedzibie w Oak Brook w Illinois. Team ten ma zająć się zmiana postrzegania marki.

Communications supervisor ma raportować do jednego z trzech managerów ds. reputacji marki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie programami oraz treściami wspierającymi historie reputacji marki, koncentrującymi się m.in. na jakości żywności, ludziach, odpowiedzialności itp.

Firma tworzy nowy zespół ds. strategii i planowania cztery miesiące po rozpoczęciu współpracy z agencją We Are Unlimited - wyspecjalizowaną jednostką stworzoną do obsługi McDonald's przez Omnicom. Liczy ona 200 pracowników. Omnicom przejął obsługę McDonald's od agencji Leo Burnett, która pracowała dla koncernu przez 35 lat.

Nie wiadomo, jak utworzenie nowego wewnętrznego zespołu wpłynie na współpracę marketera z agencją We Are Unlimited oraz z agencją Golin, która zajmuje się obsługą PR firmy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online