Rekomendowane przez agencje Macroscope OMD i Digital Resolution narzędzie umożliwia wyodrębnienie użytkowników, którym wyświetlona została reklama local awareness i którzy następnie znaleźli się w danej lokalizacji firmy. Dostępność danych o realnym sprowadzeniu użytkownika do lokalizacji jest ważną innowacją z punktu widzenia analizy mediowej kampanii. Narzędzie pozwala powiązać kampanię z wynikami biznesowymi.
- Właściwe zarządzanie danymi umożliwia bardzo szczegółową ocenę efektywności podjętych działań marketingowych. Jest to ważny krok w stronę analizy wpływu kampanii na Facebooku na realne wizyty w restauracjach - mówi Tomasz Leszko, dyrektor marketingu McDonald’s Polska.
Nie po raz pierwszy McDonald’s Polska wykorzystuje innowacyjne narzędzia i kanały komunikacji marketingowej. Wystarczy wspomnieć, że firma zrealizowała pierwszą w naszym regionie kampanię reklamową na Instagramie oraz jako pierwsza w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej przeprowadził kampanię w modelu accelerated delivery na Facebooku.












