Utwór „PS Freedom” opowiada o wolności rozumianej jako życie po swojemu. Jego premiera odbyła się 26 stycznia br. podczas prezentacji kolekcji IKEA PS 2017 w warszawskim klubie Niebo.
- Nietuzinkowa kolekcja wymaga równie niekonwencjonalnych metod prezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej kolaboracji. Styl muzyczny, jaki tworzy zespół Kroki, jest niestandardowy - dokładnie tak jak kolekcja PS 2017, będąca dziełem 17 artystów z całego świata. Grupa reprezentuje w swojej twórczości wartości, którym hołduje nasza najnowsza kolekcja - wolność oraz niezależność - komentuje Małgorzata Jezierska, specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Za koncept kreatywny kampanii i działania w internecie odpowiada agencja Kalicińscy.com, reżyserią spotu zajął się Bart Pogoda, a produkcją - Fog Content Agency. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, a współpracą z influencerami zajmuje się agencja Hash.fm.











